ワールドカップ

Kazu UK life 2 Comments

今日、日本代表対スペイン代表の試合があり、日本代表が2度目のアップセットをやりました。ドイツ人の友達何人かと、日本人3人で見ていたのですが、日本がゴールを決めた瞬間日本人は、喜んでドイツ人は絶望していました。このグループが、1番面白いグループだったのではないかなと思います。

Today, there was a match between Japan and Spain, and the Japanese team did the upset for the second time. I was watching it with some German friends and three Japanese, and the moment Japan scored a goal, the Japanese were happy and the Germans were despairing. I think this group was the most interesting group.

Comments 2

  1. その場所でその友達と一緒に観戦できたことが、すこく貴重な経験できっと思い出に残るね。
    もうすぐ一時帰国だけど、楽しんで。
    次に日本からイギリスに戻るときには、前回のような不安な気持ちはなくなるだろうと思います。

コメントを残す

メールアドレスが公開されることはありません。 が付いている欄は必須項目です